Pudliszki - Zesp馧 Szko造 Podstawowej i Gimnazjum FRIEDRICH - TSCHANTER - OBERSCHULEEILENBURG 
  Login or Zarejestruj si
•  Home  •  Dokumenty Szko造  •  Home  •  Downloads  •  Your Account  •  Forums  • KONTAKT  • Przetargi  • Ochrona Danych Osobowych  •
 God這 Polski 
 Szko豉 Partnerska 
FRIEDRICH - TSCHANTER - OBERSCHULE EILENBURG
Historia wsp馧pracy.
 Facebook 
 Innowacje 
2015/2016
- Innowacje „Matematyka praktyczna, inspiruj帷a, czaruj帷a – matematyka inaczej…”

2014/2015
- K瘰 z sensem
- Magia czytania
- Magiczny 鈍iat papieru…
- Razem mo瞠my wi璚ej
- R闚ne szanse – r闚ny start
 Ankiety 
Czy 安i皻o Latawca by這 fajna imprez?

Tak, super...
Fajne
Takie sobie
Raczej s豉be
Nie fajne



Wyniki
Ankiety

G這s闚: 101
Komentarzy: 33
 Menu 
· Strona g堯wna
· Absolwenci
· Kontakt
· Ankiety
· Archiwum
· Bmi
· Downloads
· Dziennik u篡tkownika
· FAQ
· Forum
· Kalendarz
· mtsf
· Przetargi
· Recenzje
· Sekcje
· Szukaj
· Top
· Twoja opinia
· Twoje konto
· Web Links
· Wy郵ij Newsa
· Zawarto嗆
 Szcz窷liwy Numer 
na dzie:       ®

01.05.2017

Regulamin
 Kogo my tu mamy? 
Witaj!

anonimowy

Nick
Has這
KodKod
Podaj Kod
Zarejestruj

Cz這nkostwo:
Ostatni: ClaireEthan09
Nowe dzisiaj: 0
Nowe wczoraj: 1
Wszystkie: 1313

Online [20]:
Go軼i: 20
U篡tkownik闚: 0
Odwiedzin:
Dzisiaj: 5185
Wszystkich: 15293515
 Info od Admina 

Magiczny 鈍iat papieru…
Innowacja metodyczna.



Autorzy:


  • Justyna Rosiak
  • Aldona Sznajder
  • Sylwia 疾lichowska


Adresaci programu:
a) Uczestnicy: ch皻ni uczniowie szko造 podstawowej klas IV – VI oraz uczniowie gimnazjum klas: I – III.
b) Wykonawcy: uczniowie szko造 podstawowej klas IV – VI i gimnazjum klas I- III
c) Osoby odpowiedzialne: Justyna Rosiak oraz Aldona Sznajder

Cele og鏊ne:
- rozwijanie sprawno軼i manualnej i wyobra幡i przestrzennej,
- poznawanie wybranej techniki,
- rozwijanie 鈍iadomo軼i ekologicznej

Spos鏏 realizacji – metody i formy realizacji:
a) Uczniowie zainteresowani matematyk wezm udzia w innowacji pedagogicznej Magiczny 鈍iat papieru…. Zaj璚ia te b璠 si odbywa raz w tygodniu. Uczniowie stale b璠 motywowani do wysi趾u poznawczego w zakresie edukacji matematycznej. W trakcie realizacji innowacji omawiane b璠 tre軼i programowe dotycz帷e nast瘼uj帷ych zagadnie: zapoznanie si ze sztuk sk豉dania papieru, ujawnienie zdolno軼i tw鏎czych, u豉twienie zrozumienia geometrii, u豉mk闚, stosunk闚 przestrzennych i por闚nywania r騜nicowego, integracja i poprawa komunikacji w grupie poprzez przygotowanie do odpowiedniego planowania pracy, nauki i odpoczynku.
b) Podczas zaj耩 z uczniami wykorzystywane b璠 r騜norodne metody nauczania: eksperyment, dyskusje, pomiar, burza m霩g闚, konkurs.
c)Uczniowie b璠 pracowa zbiorowo, grupowo oraz indywidualnie. Zr騜nicowanie metod i form pracy przyczyni si do uatrakcyjnienia zaj耩 i zmotywowania uczni闚 do intensywniejszej pracy.


Przyk豉dy realizacji









Prawa autorskie © Pudliszki - Zesp馧 Szko造 Podstawowej i Gimnazjum Wszystkie prawa zastrze穎ne.

Opublikowane: 2014-09-30 (2343 ods這n)

[ Wr鵵 ]
Web site powered by PHP-Nuke

JASTPA
2003

PUDLISZKI
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Tworzenie strony: 0.084 sekund

:: skyLineBlue phpbb2 style by Volize Web Solutions :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::